عشق

ای ساربان ای کاروان لیلای من کجا میبری     با بردن لیلای من      جان و دل مرا میبری      ای ساربان کجا میبری       لیلای من کجا میبری

تمامیه دینم به دنیای فانی        شراره عشقی که شد زندگانی         به یاد یاری خوشا قطره اشکی      به سوز عشقی خوشا زندگانی       همیشه محبت به دلها بماند به سان دل ما       که لیلی و مجنون فسانه شود      حکایت ما جاودانه شود تو اکنون ز عشقم گریزانی            غمم را زچشمم نمیخوانی       از این غم چه حالم نمیدانی    چو طوفان سختی زشاخه غم    گل هستیم را بچینو برو     که هستم من ان تک درختی      که در پای طوفان نشستی

2

چون صید به دام  تو به هر لحظه شکارم  ای طرفه نگارم   از دوری صیاد دگر تاب ندارم    رفتست قرارم   چون اهوی گمگشته به هر گوشه دوانم   تا دام در اغوش نگیرم نگرانم     از ناوک مژگان چو دوصد تیر پرانی     بر دل بنشانی      چون پرتو خورشید اگر رو بکشانی     وای از شب تارم     در بند و گرفتار بران سلسله مویم    از دیده ره کوی تو با عشق بشویم       با حال نذارم


نازکی مثل گل   قلبت اهنه   با من دشمنه   تیر مزگون تو    راهم میزنه   دل رو میشکنه     دلمو خون نکن    منو  پریشون نکن  اخه دیونتو دیگه پشیمون نکن   میتونی بشکنی  عهد منو  پیمونه تو پیمونه رو      تو گله یاسمنی    شاخه نسترنی   تو گله من گل بدنی      تو بتی بت شکنی  تو عقیق یمنی     اخرش ما ل منی


نامت رسید    عطره تنت رو داره   میخونمش دوباره دوباره    میبوسمش صد تا هزار تا بوسه    نامه تو اشک مو در میاره


اونکه دنبال منه    اونکه قلبم رو میخواد    با تب عشق اومده    قلب پاکم رو میخواد    این دله منتظره مهربونم رو میخواد     اون میخواد واسه یه عمر  مهرم دلم بشه    منو دلداری بده  صاحب دلم بشه    صاحب اختیار من    مالک دلم بشه     من اونو همیشه مثل یه جون میخواستم     یه مونس یه همدم یه همزبون میخواستم

اونکه دنبال منه    مهربونی میکنه    با دله خسته من    همزبونی میکنه    واسم از فردا میگه  خوش زبونی میکنه    شبنم پاک برام   انگار از ابر و هواست  اوج احساس منه اینگار از اسموناست    قصد اخرمنه

کاشکی عشق دیروزهنوز میون ما بود     واسه من هنوز تو قلبت یه ذره جا بود      میخای تنهام بذاری با این دله دیونه میگی سیری از من به صد هزار بهونه

من دوست دارم عاشقتم این جوری ازارم نده جواب رد به این قلب گرفتارم نده

نگو تمومه عمره اشنایی    نگو رسیده لحظه جدایی


چی دیدی چی شنیدی که با من هر روز هر لحظه یه رنگی  تو شهر فرنگ رنگو وارنگاین  همه رنگ واسه چی دورنگی   بابا سخته دورنگی  منو میشکنی اخر با کارات من مثل ساغرم  تو سنگی   تو این دوره زمون میون دوتا مهربون  واسه چی زرنگی بابا سخته زرنگی


یکی تو فکر عشقه   یکی تو فکر یاره  یکی همیشه مستو یکی منم که بیتو بیقراره یکی رسید به یارش   یکی در انتظاره    دلم میخواد که امشب امشب پر ستاره  بهت بگم عزیزم عاشقتم  دوباره باز دوباره باز دوباره    میگیرم دست تورو  که بگم عزیزه من  دیگه تو دفتر دل اسم عشق  خط نزن  هر کسی عشقو شناخت  یه گله شقایقه    بخون از ترانه هام واسه هر کی عاشقه

یک نفر میاد که من منتظر دیدننشم   یک نفر میاد که من منتظر بوییدنشم   مثل یک معجزه اسمش تو کتابا اومده       تنه اون شعرهای عاشقانه گفتن بلده    خالیه سفرمون  رو پر از شقایق میکنه  همیشه غایب من زخمامو  مرهم میذاره همیشه غایب من گریه ها مو دوست نداره نکنه یه وقت نیاد  صداش به دادم نرسه  اینه ها سیاه بشه کور بشه چشم ستاره

تنه تو ظهره تابستونو  به یادم میاره  رنگ چشمای تو بارون رو بیادم میاره  وقتی نیستی زندگی فرقی با زندون نداره قهر تو تلخیه زندون رو به یادم میاره من نیازم تو رو هر روز دیدنت از لبت دوست دارم شنیدنت    تو بزرگی مثل اون لحظه که بارون میزنه تو همون خونیکه که هر لحظه تو رگهای منه  تو مثله خوابه گل سرخی لطیفی مثل خواب  من همونم که اگه بیتو باشه جون میکنه   تو مثله وسوسه شکاره شکار یه شاپرکی  تو مثله ش.قه رها کردنه یک بادبادکی  تو همیشه مثله یه قصه پر از حادثه ای  تو مثله شادیه خواب کردنه یک عروسکی

اونیکه میخواستی     تو غبارا گم شد   مرغی شد و پشت و حصارا گم شد    اسم تو رو رو  با ل مرغا نوشت رو کنده سبزه درختا نوشت یه رو ز که بارون میومد بهش گفت یه روز دیگه رو موج دریا نوش   ت دریا با موجاش اونو از خوردش رو ند مرغ هوا شدو اونو گریوند   باد اومد و تو جنگله قدم زد اسم  تو رو از همه جا قلم زد ببین جدایی چه به روزش اورد چه سرنوشتی که براش رقم زد اونیکه میخواستی تو غبارا گم شد مرغی شد و پشت حصارا گم شد

من با این اهنگ 3 ماه شب تو تنهایی گریه کردم بعد از اینکه اولین عشقم بهم گفت ازت سیر شدم  هنوز این جمله ای که بهم گفت یادم نرفته بعد از سه ماه ناراحتی معده گرفتم بردنم  بیمارستان 1 ماه بستریم کردن